Francúzska speváčka ZAZ mala pri príprave tohto turné dilemu. Ako ukázať veľkoleposť Paríža a zároveň vystihnúť jeho mnohovrstevnosť? Vyriešila to jednoduchým vizuálom so siluetami Paríža, ktoré ešte viac umocňovali pestré hudobné aranžmány.
Hoci skladby šarmantnej Francúzky dokážu obstáť aj bez divadelného entrée, vo veľkej sále podobnej Inchebe sa žiada niečim oživiť tento bezduchý priestor. Na krásne dekorovanom pódiu sa potom aj samotnej ZAZ ľahšie komunikovalo s takmer dve tisícovým publikom, keď sa cítila ako vo svojom prirodzenom prostredí. ZAZ ešte dodnes spieva v parížskych uliciach, ktoré sa stali domovom mnohých slávnych pesničkárov a šansoniérov. Začínala tam i slávna Edith Piaf, ku ktorej ZAZ neustále prirovnávajú. No ona je aj tak iná, nie tak odťažitá, nie tak emocionálne vypätá a ľahšie stráviteľná.
ZAZ – Sous le ciel de Paris
Počas svojej druhej bratislavskej návštevy predstavila svoj posledný album Paris. O jeho pestrosť sa postaral americký producent Quincy Jones, ktorý svojich umelcov vždy zastreší mozaikovým pohľadom. A ten „americký sound“ bol v skladbách cítiť aj naživo, keď ZAZ ponúkla nielen šansón, ale aj world music, jazz a v neposlednom rade akýsi hybrid novej vlny a folk rocku (v jednej skladbe sa vydala až k Nene či k Billy Idolovi). Tradicionalisti možno krútili očami, ale veď rovnako kozmopolitný je aj samotný Paríž.
ZAZ – PARIS SERA TOUJOURS PARIS
Troj dejový koncert bol dokonalo nacvičený, napriek tomu pôsobil autenticky a presvedčivo. Toto vystúpenie oscilovalo na hranici kvalitného divadla, zábavného kabaretu a nekonvenčne dobrého koncertu.